image description

Referencer

Fleksibilitet - Spidskompetencer - Handlekraft - Kontinuitet - Inspiration, viden og værktøjer - Engagement og positiv indflydelse

"Projektledelsen er struktureret, og gennem værktøjer og skabeloner skaber de overblik og systematik."

”Arbejdsformen er salgsorienteret og pragmatisk, og de giver mig løbende sparring og ideer.”

"Jeg oplever jeg en markant aflastning. En kort briefing og de er i gang."

”Jeg får adgang til personale inden for hele marketingpaletten, og kan få løst mange typer opgaver.” Benny Max, Salgsdirektør, Kemp & Lauritzen A/S.

_______________________________________________________________________________________

Selvstartende og proaktive på nye projekter
"Deres tilgang til opgaverne er præget af professionalisme, et godt glimt i øjet og et åbent sind. Derudover er de meget selvstartende på nye projekter og det betyder at vi får tilført mange nye ideer – konceptet fungerer."

Konceptets stærke sider kommer fuldt og helt os til gode
Samarbejdet giver os tilgang til kompetente marketingressourcer. Lige fra ide til produktion, implementering og opfølgning.

”Deres tilgang til opgaverne er præget af professionalisme, et godt glimt i øjet og et åbent sind. I takt med at de har været mere og mere i huset, føler vi efterhånden at de er en del af SOSY.” Helle Mering, Direktør, SOSY A/S

_______________________________________________________________________________________

De forstår sammenhæng mellem salg og marketing
"Jeg har overvejet om det kunne betale sig at fastansætte en intern marketingmedarbejder selv men så vil vi gå glip af mange ting. Bl.a. adgang til rådgivning og mange forskellige marketingprofiler og spidskompetencer. De er blevet en del af vores virksomhed og vi deler samme opfattelse af at marketing og salg er to uadskillige størrelser tæt forbundet".

De virtuelle teams fungerer med nem kontakt, god projektledelse og fine resultater
"Deres måde at arbejde og projektlede på er utroligt professionel. De er systematiske, selvstændige og fleksible. De vender hurtigt tilbage, følger op og overholder deadlines. Vi har løbende marketingmøder men har vi noget der haster ringer vi bare eller sender en mail. Det er nemt at holde kontakt selvom de ikke sidder i vores bygninger". Direktør, Anette Jensen, Brødrene Jensen Møbeltransport A/S. Læs kundecase om Brdr. Jensen Møbeltransport.

_______________________________________________________________________________________

”Nogle gange varetager de en opgave fra A-Z, andre gange er der tale om delopgaver. Det aftaler vi fra gang til gang.” Kommunikationskonsulent, Tina Pearson, Væksthus Hovedstadsregionen

”Det har været en positiv oplevelse at få en så professionel projektleder fra dag til dag.” Vækstkonsulent, Axel Beck, Væksthus Hovedstadsregionen. Læs kundecase om Væksthus Hovedstadsregionen.

_______________________________________________________________________________________

"Hvis Invendium kunne bære det organisatorisk, og jeg valgte at fastansætte en intern marketingmedarbejder, så ville vi miste bredden i marketingkompetencerne. Nu kan jeg trække på en komplet marketingafdeling med erfarne, kompetente folk på alle niveauer, som kan løse mange forskellige slags marketingopgaver, store som små."

"De er dygtige til produktudvikling, og jeg er bestemt tilfreds med resultaterne. Vi får positiv feedback på vores materiale fra eksterne kontakter."

De er utroligt fleksible og kan ofte løse opgaver med forholdsvis kort varsel. Selv i pressede situationer er de indstillede på at knokle for at møde deadlines. Det giver os fleksibilitet til at nå mere, og det er positivt at der er god stemning og energi og at de altid følger os tæt og følger op, så vi når det, vi skal." Adm. direktør og partner, Steen Revsbech, Invendium.



CMS by SiteLoom